Asyakus123 Merhaba alerjik bebeğşm var geceleri geniz akıntısından uyuyamıyor doktor zatiden verdi. Bi kaç aydır kullanıyoruz. Ne kadar aüre kullandınız ilacı bağımlılık yapıyormu
cemre_-34 Asyakus123 genelde o damlaları biz 10 gün icin de kullanmayı kestirmişti uzun süre kullanılmıyor diye biliyorum doktora sorun isterseniz daha iyi olur uyku yapıyor genelde gece veriyordum
1Boncukanne Asyakus123 bende onu kullanıyorum hem damlasını hem şurubunu verdi şurubu kullanıyoruz henüz geçemedi öksürük nasıl geçer bilmiyorum uzun sürdü bizimde
sarilokumumm Asyakus123 biz 20 gün kadar kullandık alerji testi temiz çıktı arada kabartılar oluyor doktor elinde dursun her daim yine kabarık kızarık olursa kullan geçmezse gel dedi istersen her gün de verebilirsin bir zararı olmaz dedi
Sunlight Asyakus123 Alerjik bi bebekse genellikle alerjisi geçene kadar kullanılıyor. 2 çocuğumda da uzun yıllar kullandık
livanurvealpinannesi61 Asyakus123 ben yeni gittim doktora zatiden verdi 5 gün kullan sonra kullanma dedi. Geçmiş olsun.
As93 Asyakus123 10 gün kullandık. Ama kızımın hala kızarıkları devam ediyor çok artarsa nadir kullanıyorum. Öyle demişti doktorumuz
Nsykt Asyakus123 10 gün kullan dedi doktorumuz sikayetlerimiz gecmeyince gecene kadar kullanın demişti doktorumuz. 3 hafta kadar kullandık.
Sunlight Asyakus123 Hayır kesinlikle sıkıntı yaratan bi ilaç değil. Tam tersi kullanmamak daha zararlı çocuk için alerjikse eğer