ilknurcelik benm kızım erken doğum olduğu için on gün yoğun bakımda kaldı sarılık da vardı. Emzirmeye gittipimde uyanmıyordu hemşireler şekerli su veriyordu canlansın diye 😀 şekerli su sarılığa da iyi geliyor diye duydum. Araştırabilirsin yine de vermek istemezsen altını değiştirebilirsin pamuğu ılık suyla ıslatıp sulu sulu sil hemen uyanıt 😀😀