Seydaaa5 Kızlar uyuyan bebeklerinizi nasıl uyandırıyorsunuz emzirmek için kaldırıyorum banamısın demiyor
Cicegiburnundabiranne Seydaaa5 doktor bize topuklarına bir iki kere tıska vurun sertçe uyanmazsa demişti( biz vurmaya sertçe vurmaya kıyamadık hafif hafif yapıyoduk 🥺)
htcmd1992 Nazlican uyandırmadan memeyi almıyor bir de altını açmadan kaka ya da çiş yapmıyor 1 aylık bebem birde 😂😂😂
Asenabebek Nazlican bebekler ayaklarıyla ve burnuyla oynanmasından hoşlanmaz ayaklarıyla oynayıp uyandırabilirsin geri uyumaması için de emzirirken konuşabilirsin yenidoğanların en fazla 2 saatte 1 uyanıp emmesi gerekiyor benim kızım da 2 aylık 👼🏻 Kendimden biliyorum bir süre sonra 2 saatte 1 uyanmaya alışıyorlar 1 hafta sonra kendiliğinden uyanır
Nazlican htcmd1992 Alt açma ilginçmiş😄 benimki de uyanmıyordu bende hiç uyandırmadım dediğim gibi, uyanırsa besliyordum
sulekorkutan htcmd1992 ebe ayağının altını parmağınızla vurun ve kulağıyla oynayın vs demişti. Bunları bi deneyin isterseniz.
Asenabebek Nazlican Bazı bebekler uykusuna şükür oluyor, şeker depoları daha oluşmadığından fazla uyuduğunda şeker düşüklüğü sayesinde daha cok uyuma gereksinimi duyup uyanmıyorlar, benim bebeğim de düşkündü uykuya doktorumuzun tavsiyesiyle uyandırdım
Tomtom Seydaaa5 altını bezini değiştirebilirsin ıslak bez değince uyanır canım ona da uyanmazsa elini hafifçe su ile ıslat ayaklarını ov benim kızımda sarılıktı uyanmadığı için emmiyor memeyi tutmuyordu biz böyle yapıyorduk doktor tavsiyesi ile