Probiyotik veriyorum, bebeğim iki aylık kızlar, sadece mama ile besleniyor bebeğim şu an 2 aylığız kullandığım mama sma optipro,ama kakasını kendiliğinden yapamıyor, her gün akşam ağlıyor kakası gelince, kabız ben kulak çöpü, zeytinyağı ve fitil sayesinde yaptırıyorum ama ne zaman kendi kendine yapacak…. yardım edin lütfen