Ben iki kilo verip korumaya geçmiştim. İki kilo İçin de gidilir mi demeyin. Stresten istem dışı 13 kilo verdim ben 17 yaşımda. Kısa sürede verince kas oranım düşmüş. O sebeple gitmiştim. Beslenmeyi öğrendim neyi nasıl telafi edeceğimi. Bi de yediklerimi yazmak kendimi kontrol altında tutmama yardımcı olmuştu. Birine hesap veriyor olmak da cabası 😅
Ablam da diyetisyenle 25 kilo kadar verdi 1yıka yakın bir sürede. O yemeyi çok sever. Her şeyden yiyip nasıl dengede kalabileceğini öğrendi o da.