Merhaba . 18 aylık oğlum ishal doktorun verdiklerini kullandık tam 15 gün sürdü geçmesi 18 ay aşısı olduk gecesine yine ishal oldu . 18 ay aşısı ishal yapmaz dedi saglık ocagı doktoru . Haslama lapa veriyorum ama yinede toparlanamıyor bu durumu yaşayan varmı aranızda 🤷♀️