missniso benim kızım da 4 aylık canım bu saydıklarından fazlası yok bizde de. Tam olarak dönemiyor bile, yanına dönüyor ve çoğu zaman tekrar sırt üstüne gelemiyor 😂 her çocuğun gelişimi bireysel sonuçta, kıyaslama yapmadan akışına bırakmak lazım bence. Seni çok iyi anlıyorum, ablan kafanı karıştırmış. Ben de ilk günler kızım ağladığında anneme sorardım anne sence neden ağlıyor olabilir diye, annem de derdi ki çocuk bu ağlar her ağladığında kafa yorma, sinir olurdum 😂