Kızlar oğlum 5 ayına girdiğinden beri kabız. İlk önce 10 -12 gün kaka yapmadı hastaneye götürdük lavman yaptılar bir müddette fitil verdik ama sonra ufak tadımlar yaptırdık simdide yoğurt falan vermeye basladım hala kaka yapmıyor 1 ay olacak. Probiyotik başladım iki üç gündür sizce normale dönermi bi sıkıntımı var bilmiyorum ki röntgen çekildi gaz sıkışması çıktı baya gazlıydı. Ama uykuda emmede biproblem yok sadece anne sütü alıyor ufaktan ek gıdaya geçmeye basladım böyle bekledikçe kötü oluuorum çünkü umarım yapar yaşayan varmı böyle birşey zeytinyağı falan demeyin herşeyi denedik çünkü