Merhaba arkadaslar ben yaklasık 2 ay kadar önce sezeryan dogum yaptım . Hemen hemen 38-39 gün kadar kanamam geldi sonrasında 2 -3 gün hiç bir sey yoktu ardından yine regl gibi kanamam oldu . Her neyse buda 9 ün sürdü 4 -5 gün yine bişey yoktu . Sonrasında yine kanamam geldi. Son Kanamamın geldiği gün havuza gitmiştim onla alakalı olabilir mi zarar vermiş miyimdir acaba dedim . Sonrasında buda regl gibi geldi ama normal miiii ? Karmaşık anlatmamışımdır umarım .