Arkadaşlar öncelikle iyi geceler.Deneyimli annelerimizden öneriler ve analizler bekliyorum.3 yaşında bir kızım var.Tuvalet eğitimini tamamlayalı yaklasık 4 ay oldu.Ancak son zamanlarda şöyle bir problemimiz var.Gündüzleri çişini çok erteliyor tutabildiği kadar tutuyor o an yaptığı şeye bırakmak istemediğinden kaynaklı sanırım,2 damla kaçırıyor kendinin farkına varınca anne çişim geldi diyor.Bir diğer problem ise gece altını ıslatması.Böyle bir problemle hiç karşılaşmamıştık eğitimden bu yana.Şimdi her gece altına kaçırıyor.Alarm kuruyor tuvalete kaldırmak için bazen alarma kalktığımda çoktan altına kaçırmış oluyor.İdrar yollarında enfeksiyon yok.Çok şükür anne baba ilgisi görüyor ailevi problemimizde yok.Zaten tek çocuğum o güzelce ilgileniyorum.Havaların sıcaklığından dolayı çok sıvı tüketmekten kaynaklı olabilir mi,ama sanki evde olup çok su içmediği günlerde yapıyor.Bir de çok yorgun uyuyor çok derin sanki akşama kadar inşaatta alçı karmış😄Yani sorum şu başlarda gece kalkıp anne çişim var derken veya demese bile sabaha kadar kuru kalırken,nerden çıktı bu alt ıslatmak her gece?Artık çarşaf ve alez yıkamaktan bi hal oldum.İster istemez moralim bozuluyor.Sizde de oluyor mu?Lütfen yardımmm💖🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🥹🥹🥹