Osmnn_457 Hanımlar ilk çoçuğum 3 yaşına girdi ikinçiyi istiyprduk bugun korunmasız oldu ilişki doğru kararmı verdım bilmiyorum
Pineapple20 Osmnn_457 hayırlısı olsun deyin artık bi yola girmişsiniz takdir Allah’a kalmış. İlk çocuğunuz da çok küçük değilmiş ve kendiniz de istiyormuşsunuz. Hayırlısı olsun 🤗
ikicocukluAnne_ Osmnn_457 ya bende bırakacağım bu ay korunmayı oğlum 20 aylık bilmiyorum erken mi ama istiyorum kardeşi olsun diye yaş geçemeden hakkımızda hayırlısı olur inşallah 😮💨
Anneyimanne14 Osmnn_457 doğru karar bence sen kendini maddi manevi hazır hissediyorsan eğer yaşları yakın olunca biraz zor oluyor ama büyüdükçe sen rahat ediyorsun ve eşinde arada bir de olsa ev işlerinde yada çocuk bakmada yaridm ediyorsa 2. Yi dusun
Snowglobe Osmnn_457 gerçekten çok istiyorum bebeğim 13 aylık. En geç 4 yaşında diğerini doğurmuş olmak istiyorum. Sonrada diğeri 😂 bnce sizin yaş aralığı çok ideal
gokkusagitozu Büyük kızım üç yaşında ikinci bir aylık oldu ben bir ayda on yıl yaşlandım ,tek çocuk en güzeliymis zaten korunurken hamile kaldım ama napalim sağlıkla buyusunler zaten artık onlardan başka bir hayatım olmayacak gibi 😅
Gf09 gokkusagitozu çok afedersiniz bir şey sormak istiyorum. Yakın çevremde de bunu duyuyorum ama çekindiğimden soramıyorum. Burada birbirimizi tanımadığımız için rahatça sormak istiyorum. Korunurken nasıl hamile kaldınız. Ya da nasıl korunuyordunuz. Özele giriyor farkındayım cevaplamak istemezseniz saygı duyarım. Şimdiden teşekkür ederim
Osmnn_457 Pineapple20 ilk çoçuğum çok yordu beni bunuda istedim olsun artık araya çok mesafe girinçe olmuyormuş diyede duydum tabi ben onun için hamile kalmadım hemen 😂
Osmnn_457 ikicocukluAnne_ ben oğlum için istiyorum evin içinde benden başka kimseyi görmüyor şimdiye konuşması gerekken konuşmuyor yanlızlık kötü en azından onunla uğraşırız oğlumla ne bilim düşünçesi bile beni nutlu ediyor kızımın olmasını canı yürekten istiyorum tabi rabbim hayırlısını nasip etsin
ikicocukluAnne_ Osmnn_457 aynen öyle gelen bereketiyle geliyor kardeş olunca birbirleriyle oynar büyür ilk 1 sene zor sonrası gelir inşallah anne babanın evladına bırakacağı en büyük miras kardeşiymiş biz şimdilik yoruluruz ama ilerde onlar hep birbirine destek olurlar rabbim sağlıklı evlatlar versin inşallah
gokkusagitozu Gf09 üç yıldır Yasmin kullanıyordum regl olmayınca test yaptım ne olur olmaz diyerek hamileymisim 🤷 hem Yasmin hemde çoğunlukla geri çekilme yapardık büyük sürpriz oldu yani .
Tubilik Osmnn_457 merhaba bebeklerimin arasında 16 ay var :) evet zor mu zor haftada 1-2 gün anneanne babaanne destekli bi şekilde oluyo ama çok keyifli. Yakında küçüğüm 1 yaşına girecek birlikte birşeyler yapıp paylaşmaya başlamalarını izlemek çok keyifli çok şükür 💕 sizin yaş aralığı da çook iyi bence, birlikte büyürler birbirlerine destek olurlar sonra iyi ki dersiniz ☺️
Osmnn_457 Tubilik çok korkuyordum nasıl olucak diye sizler böyle analtınça çok doğru bi karar verdiğimi fark ettim
Tubilik Osmnn_457 ablamın iki çocuğu arasında 6 yaş var, onunda zorlukları var en basta kıskançlık. Büyük olan dile getirebiliyo hatta emeklemeye bile başlıyo bazen. Ben henüz kıskançlık yaşamadım çünkü oyun arkadaşı oldular tabiki büyüdükçe olacak ama her yaş aralığının ayrı ayrı zorlukları olcak