Ilk once moralinizi bozmayin lutfen. Lohusalikla birlikte cok zor bi durum. Yalniz degilsiniz. 1 aylikken bebegim emmemeye basladi. O agliyor bende agliyordum. Uzamis sarilik da olumca mama basladim. Emzirme danismanlari emzik ve biberonu istemiyor. Ama ben mecbur verdim. Red aninda zorlamamak gerekiyor. Orhan osman kolik muzigi sessiz sakin bi ortamda cesitli pozisyonlarda deneyin. Ilk once siz stres etmeyin cunku bebekler sumger gibi sizin stresizi anliyor. Istemedigi zaman vermeyin kesinlikle. Bebegi soyun sizde soyunun bolca tentene temas yapin. Biz suan 2.5aylik olduk halen ilk once meme sonra mama veriyorum. 5 dk da olsa ### emiyor.