duru2603 Kızlar merhaba. Oğlum 20 aylık gündüz de gece de aktif bi şekilde emiyor ama geceleri artık cok bunaliyorum cünkü sadece emmek için uyaniyor yenidoğan gibi 2 saatte bir kalkiyoruz cok yoruldum uykusuzluktan. Çalişiyorum okullar açilinca da tam 8-15 arasi yokum. Gündüz de olamayacagim icin gece kesmekten de korkuyorum açikcasi iyice mahrum etmiş gibi oluyorum. İki kere falan kalksa yetse ona razıyım ama sürekli uyanıyor emmeye :( Sizler nasil yaptınız? Ne tavsiye edersiniz?
Kuzeybabyy duru2603 her yöntemi denedim su verdim ağladı pış pış yaptım ağladı asla memesiz uyumadı. 18 aylıktı ama yenidoğan gibi emmeye kalkardı alışkanlık olmuştu bir kere sütten kestim artık uyanmıyor zaten memeyi oyuncak gibi kullanıyordu artık doğru düzgün emmiyordu
ZMK duru2603 Bence yavaştan azaltıp 1-2 ay sonra bıraktırın iliğime kadar sömürüyodu kızım ne gece ne gündüz sürekli memedeydi 22 aylıkken bıraktım iyi ki bıraktırmışım gram bir şey yemeyen çocuk önüne ne koyarsan yiyor ilk baş gündüzleri emzirmeyi azaltın sonra gündüzü tamamen kesin gece emzirmeye devam edin bir süre sonra sadece gece uykusuna geçerken ve sabah kalktığında emzirin sonra onuda tamamen kesin 3 gün sürecek inanın 3 gece yorulursunuz ama 3 günün sonunda unutup bir daha istemiyorlar sabaha kadar oyun oynadık bir şekilde oyaladık dikkatini başka şeylere çektik ağladı falan ama 3 gün sonunda bir daha istemedi tabi sizin kararınız ben kendi yöntemimi söyledim
Elifhakan12 duru2603 kızım 21 aylık bende gündüz kestim, gece kesmeye cesaret edemiyorum çok ağlar diye. Benimkide 2 saatte bi kalkıyor.. Cesaret gelse geceyi de kesicem.. Artık bende uykusuzluktan tükendim
Mom0008 Bende gündüzü kestim şuan 21 aylığız gece devam ediyoruz azı dişi çıktığı için gecede en fazla 3 defa kalkıyor su dil Faslı geçerse bende bırakılan gündüz bırakması iyi oldu bunalmıyorum eskisi gibi gecede sürekli mem vermiyorum su teklif ediyorum isterse tabi zorla ağlatmak istemiyorum böyle yavaş yavaş bırakacak gibi
mmek_2014 Benim oglumda aynı şekilde gece gündüz emiyordu. Gece saat başı kalkıp emiyordu. Dayanacak gücüm kalmadı artık. Ben tamamen kestim sütten başka türlü çözüm yoktu. Sütten kestigimden beri uykularımız düzene girdi çok şükür. Benim oglum da 20 aylık bu arada.
ovgu 16aylığız5ay önce gece emmesini kestik çümkü saat başı emmwk için uyanıyordu..ilk zamanlar 3-4saat deliksiz uyumaya başladı ama sonra eskisi kadar olmasa da yine 3-4kez uyanmaya başladı..memeden kesmek bize çare olması nw yazık ki,inş size olur
mmek_2014 duru2603 bende hep 2 yaşına kadar emsin istiyordum ama uykusuzluktan psikolojim bozuldu artık. Zaten bütün gün emziriyordum bari gece uyusun dinleneyim diyordum ama gece daha beter oluyordu. Uykusuzluktan artık her şeye sinirlenmeye bagırmaya başlamıştım. İkimiz içinde en iyisi bırakmak oldu. Bir de oglum hiç yemek yemiyordu süte güvendiği için. Bütün gün elimde kaşıkla peşimde dolaşıyordum. Memeyi bıraktıgımızdan beri iştahı açıldı çok şükür.
Elifhakan12 duru2603 gündüz bişey yemiyordu, sürekli memeydi artık dayanacak gücüm kalmamıştı.. Şimdi şükür yemek yiyor
ZMK duru2603 emzirmeyi bırakmadan bu mümkün değil bende çok uğraştım gece uyusun kalkmasın emmek için diye ama olmadı ne zaman emmeyi bıraktı o zaman gece uyanmayı kesti
duru2603 Elifhakan12 anladim benimki yiyor yemeğini ama gece sık uanıyor ve bazen geri uyumak istemiyor istemeden de olsa sinirleniyorum bağırıyorum büyük yatak yapıp yer yatagında yanında mi yatsam diyorum cünkü beşiğe dikilip kalkiyor her uyandiginda :(
Elifhakan12 duru2603 ben montessori yatak aldım, büyük bir yatak bazen beraber yatıyoruz bizimkide beşikte yatmıyordu, döne döne uyuyor meğer beşikte dönemiyormuş, şimdi döne döne uyuyor rahat rahat