Mrsbayan Merhaba hanımlar. Benim görümcem 2020 KPSS sınavında (ortaöğretim) 71 puan aldı çok yeri tercih etmiş yazmış. Ağrı ya atandı 3 ay önce. Bu şans yoksa böylelerine varmı? Bende gireceğim de umudum yok ama
Haticerdogan Mrsbayan ne olarak atanmış acaba 🥺 ben 79 la üni mezunu olarak evde oturuyorum 😔. tekrar hazırlanıyorum hatta
Mrsbayan Haticerdogan aile sosyal hizmetleri mi ne öyle bişey. Yetim kimsesiz çoçukların başında duruyo işte 3 gün ev 2 gün nöbet
Hakcjrks Mrsbayan mülakata falan girdi mi şaşırdım ortaöğretim puanı ile o kadar düşük atama oluyormuymuş