Arkadaşlar bebeğim 2 gün sonra 3 aylık olucak başını tutamiyor ayaklarina basmıyor zaten , kolundan tuttuğundan başını geri kalıyor , ben d vitamini veremedim uzunca verince çıkarıyordu kusuyordu çok ağlıyordu ondan dolayı da arada bir verdim bir sürü şey okudum için içimi yiyor sizce normal mi fiziki hareketleri , gülüyor sohbet etmeye çalışıyor yatınca çok hareketli aslında elleri arada yumruk ve ağzını götürüyor d vitaminini vermedigim için mi oldu yoksa çok erken mi bazilari yapması gerekiyor falan deyince çok üzüldüm tek başıma kafayı yedim oyuzden belki bir fikir verirsiniz