Bebeğime doktor gece uyanmadığı sürece beslememe gerek olmadığını söylediği için gece uykusunda mama vermiyorum. Bu zamana kadar gece hiç açlığına uyanmadı her sabah 6:30da acıkır uyanır mamasını yer geri uyurdu fakat 2-3 gecedir çığlık çığlığa ağlayarak uyanıyor mamasını veriyorum uyuyor neden olabilir diş mi yoksa büyüdüğü için doymuyor mu yada susuyor ondan mı ağlıyor böyle bir durumda olan var mı?