Kahramanlar0 ben 5,5 ayda elma sıkarak başladım. Sonra elmaya havuç koyduk, sonra meyve püreye geçtik, sonra yoğurt sonra sebze çorbası sonra başka çeşit çorbalar. Çok şükür hepsini de yedi. Bizim doktorumızun demesi 8-9 aya kadar tat almazmış bebekler, yemek yemiyorsa kıvam, sıcaklık, kokusunu beğenmemişlerdir dedi. Mesela çorbayı sevmediyse kıvam değiştiriyordum ben, benim kızım biraz daha katı seviyor. Yada içine işte et suyu koyuyordum fln.