Merhaba Güzel Anneler ,
Bebegim 4 aylik ve ögrendim ki 4 ayda bebekler cok huzursuz ve uykusuz oluyormus, dis den de kaynakli ve genel olarak son 2 hafta uyumakta zorlanirlar. Geceleri hep kalkiyor daha önce cok uyurdu.. kendim artik cok bitik durumdayim ne yapmaliyim bu durumda benim gibi olanlar var mi ? Yada tecrübe sahibi anneler yardim istiyorum sizden. Bi doktordan duydum bebeginiz catlayana kadar aglasada yatagindan almayin kendi kendine uyucaktir esim yarim saatir aglayan bebegi almadi artik bilmesi gerekiyormus orasi onun yatagi oldunu ve kendi kendine uyuya kalicakmis, benim icim rahat etmesede bu durumda dogru olan böyleymis her doktor youtubede aynisini diyor. Sizce dogru mu ? :((