Kızlar bebeğimin gündüz uykusuna direndigini söylemiştim burda daha önce mesela öğle öğün de çorba veriyorum icebildigi kadar mesela kocaman bir kaseyi bitiriyor 1 2 saat oynuyor uykusu geliyor uyutmaya çalışıyorum direniyor ağlıyor mama bile destekledim birkaç gün hemen uyudu 😵💫 aç miydi yani acaba o kadar dolu kaseyi bitirip 1 2 saat sonra mamayla mi desteklemek gerekiyor çok değil mi 😵💫