Kuzeymomss göbeğimde daha çok yanma böyle dikiş yerlerinde gerilme gibi oluyo bebekte karnımda emzirme için tutunca full baskı yapıyo
Göbeğim var dikişler yaz günü arada kaldıgından terleyip kızarıyo sanırım 40 kontrolüne gitmiştim doktoruma birşey yok demişti
Bakalım ne kadar daha devam edecek
Teşekkürler