Bebeğim 13 aylık. Sabah binbir uğraşla yumurta sarısı yediriyorum. Ve hepsi bu. Sonra ne yaparsam yapayım hiçbir şeyi asla yemiyor. Çoklu gıda alerjisi vardı. O yüzden yemek çeşiti azdı ama hep özenle yaptım. Yavaş yavaş diyeti de açıyoruz. Fakat hiçbir şey yemiyor. Ne yapacağımı bilmiyorum. Ailece çok yıpranıyoruz.
Bu durumu aşan anneler varsa yardımınıza muhtacım.