Ayseasel1029 diyet yapmanıza gerek yok. Süt olsun diye yemeyin yeter. Ben doğumdan sonra günde 3 litre su içip yemeyerek 2,5 ayda 20 kiloyu verdim. Emzirme yorgunluk uykusuzluk yemeye vakit bulamama derken gitti kilolalar ki ikinci hamileliğim olmasına rağmen hamile kaldığım kilonun altındayım. Yapı meselesi de değil yapım kilo almaya müsaittir yemediğim için verdim. Tam doymadan masadan kalkıp biraz aç karınla uyumalı 6-7 den sonra yememeli