Bilmiyorum ama bana sorarsanız değil bugün tamamen bunu anladım … Bebeğim 4 aylık 2 haftadır yada 3 aya giriş yaptıktan sonra diyelim emmiyor ama nasıl mesela gündüzleri canı isterse , yeri geliyor biberon da istemiyor ? Meme de istemiyor ? Geceleri emiyor güzelce hatta sabahları da emiyor bir gün göğsümü tamamen emip uyurken diğer gün emmiyor yada azıcık emiyor bırakıyor … Memeyi görünce ağlama yok kriz yok gayet sakin ama anlamıyorum neden böyle yapıyor? Çay kaşıkla denedim midesi bulanıyor almıyor şırınga ile deniyorum azıcık alırsa alıyor sonra elimden alıp oynamak istiyor :) Bebeğim tamamen canının istediği gibi davranıyor sanki 2 saat aç bıraktım yok , ten teması yaptım yok , pozisyon değiştirdim yok , başına gelen oldu mu ne zaman düzelir ki 🤷🏻♀️