Padfoot Bebeklerinizi emziğe nasıl alıştırdınız? Avent ultra air ve bibs denedim tutmuyor bebeğim, sürekli öğürüyor. Bugün wee baby aldım onu deniycem bide. Sizin tutması için kullandığınız bi taktik var mıydı?
3bebe1ana Padfoot 2 bebeğim sadece aventi tuttu ama şöyle ki mesela emziği direk ağzına koyarsam öğürüyor önce ucundan dilinin üstüne koyuyorum onun çekmesini sağlıyoruö 1 kere çekince devamı geliyot kendisi komple ağzına alıyor
Merve_35 Padfoot emziriyorsan mayıstıktan sonra ver uykuya geçişlerde işe yarar avent i tuttu benimki
Ayyvz Padfoot dogdugundan beri cok hafif hurmaya batirarak 🤫verdim bi sure sonra alisti. Hurmayi sicak suda biraz bekletip kabugunu soyuyodum. Sonra cekirdegini cikarip bi kapali kapta iyice kremsi olana kadar elimle eziyodum gerekirse su damlatarak. Minicik bandirip veriyodum sonra.
Padfoot 3bebe1ana ultra air mi ultra soft mu kullanıyordunuz? Dediğiniz gibi deneyeyim yarın teşekkür ederim 🌸
[silindi] Sıcak su ile yıkayıp ılıkken ver Emzirme pozisyonunda ver bebeği hafif göğsüne bastır atmasın Damlayı emziğe damlat o şekilde ver Ben böyle yaptım