otose_san İyi akşamlar hanımlar 🙋🏻♀️ eşimin arkadaşı 1 ay kadar önce evlendi. Denk getiremediğimiz için düğüne gidemedik. Hem ev görmesi hem hayırlı olsuna uygun fazla abartı da olmayacak bi hediye tavsiyeniz var mı🌼
Deletedmom_36 otose_san https://ty.gl/3kts1cwg20 bugun bir arkadasima ev hediyesi bunu aldim☺️ Yaninada mutfak ta hani su firina asilan bezler varya ondan alicam 2 tane
isimsiz___ otose_san düğüne gidemediyseniz bence güzel birşey Alman lazım kaliteli yaniii. Ya karacadan çay bardağı tabakla takım satılan yada Nevresm takımı falan
Freshmother otose_san İsterseniz supla takımı veya iki katlı kurabiyelik alabilirsiniz hediye olarak bunun yanında bir de para takabilirsiniz hem para takmanız hem de hediye almanız onu mutlu edebilir:) Düğüne de gitmediğiniz için vereceğiniz parayı takı parası olarak vermiş olursunuz:)
Duyulurum otose_san nevresim takımı derdim ama fiyatları aldı başını gittiler :) fincan takımı olabilir. Mevsimlik battaniye olabilir. Güzel bir saksıda salon bitkisi olabilir.
balpetegimeto balpetegimeto şaka bi yana çeyize almadım illaki bi getiren olur diye kimse getirmedi evlendikten sonra borcam lazım oldu almaya gitmiştik 😂😂
otose_san isimsiz___ teşekkür ederim 🌻 ödemeler vs derken sıkışık bi süreçteyiz, bunu göz önünde bulundurarak bi şeyler seçmeye çalışıyorum 😊
Yigitmiray38 otose_san ne kadar bütçeniz var bilmiyorm ama karaca da bazı ürünlerde indirim var pike olabilir fincan takımı yada pasta setleri de güzel
otose_san Duyulurum kedileri var, bizim kedi bitkilerin biraz canını okudu, başlarına aynı şey gelebilir 😅 ama diğerlerini düşüneyim, teşekkür ederim 🌻