Aslhn-06 Bugün sağlık ocağından aradılar 70 olması gerekirken 90 çıkmış tekrar aldılar korkma dedi ama çok korkuyorum genetik bi rahatsızlıkmış yüksek çıkıp sonradan düşen oldu mu bu tanıdan kistik fibrozis
Tugce3401 Aslhn-06 benim oğlum 4bucuk aylık bizim de bu değerlere yakin çıkmıştı sonradan normal çıktı. Sizin de öyle olur inşallah korkmayın. Bebeğin açlık durumu sariligi falan etkiliyormus. Kanlar gönderilirken de uygun olmayan koşullarda kalıp yanlış çıkabiliyormus
DiDoCe Aslhn-06 Bizdede yüksek çıkmıştı o dönem hafif sariligi vardı o etkilemiş olabiliyormuş sonradan normal çıktı bu değer de hep böyle problemler oluyormuş içinizi rahat tutun
Aslhn-06 Tugce3401 çok şükür çok sevindim hiç bi bebek hasta olmasıın 🙏 4.5 aylıkken mi alındı kan yenidoğduğında mı ? Sarılık 9 çıkmıştı bi kaç gün önce karnı da toktu ama kilo alımı güzel bebeğimin iyi kilo almış demişti hastane yenidoğan taramasında ama içim içimi yiyor
Umayikra11 Aslhn-06 merhaba geçmiş olsun bizede kistik fibrozis dediler ikinci ornegi aldılar sizin ikinci nasıl sonuc nasil cikti
Aslhn-06 Umayikra11 ikinci 76 çıktı ilkinden düşük ama sınırın üzerinde o yüzden ter testi istediler aynı gün gittik yaptırdık şükürler olsun düşük çıktı 10,2 çıktı inşallah sizinde düşük çıkar yanıltabiliyormış
Guzelanneee19 Bixi Umayikra11 bizim de fku değeri yüksek çıkmıştı sınırdaydı 3.kez kan aldılar normal çıktı yanlışlıklar olabiliyor sizinde öyledir inşallah