Hanımlar merhaba bugün oğlumu bir özel eğitim merkezine götürdüm değerlendirme için haftaya doktora da gidecektik ama öncesinde bir de buraya götüreyim dedim. Allaha şükür oğlum da bir sıkıntı yok göz teması kurdu ismine baktı komut aldı bir özel eğitim öğretmeni ile oyun oynadı aynı zamanda psikolog da vardı sadece konuşma ile ilgili destek alabileceğini söyledi ben otizimden çok korkarak gitmiştim ama otizim değil bu çocuk dediler otizim için en az beş belirti lazım mış bizim gitme sebebimizi sebeplerimizden biri de ikinci cümle olmamasıydı yavaş yavaş kuruyor ama yinede götürmek istedim onlarda konuşma terapisi almalısın iyi olur dediler Maalesef Pandemi çocuklarının Genelinde bu sorun olduğunu sosyalleşemedikleri için geç konuştuklarını belirtti en önemli etken de televizyon maalesef kısa aralıklarla kısıtlı olarak izletilmesinde sıkıntı olmayacağını fakat uzun saatler izletilmememsi gerektiğini söyledi. Ve maalesef hastanelerin sağlıklı çocukları bile raporla özel eğitime gönderdiğini belirtti bize bir fiyat verdiler konuşma terapisi için fakat rapor olduğunda devlet karşılıyormuş bu rapor ilerde karşımıza çıkmazmış ama tam emin olamadım bilginiz var mı bu konu hakkında Bu arada oğlum 2 buçuk yaşında