Sevallllllll Arkadaşlar prima bez kullanıyoruz numarasını büyükte alsam bacaklarını tahriş ediyor kızarıyor bant yerleri kesiyor resmen yaşayan var mı varsa çözümünüz nedir
baharismus Sevallllllll Primium care kadar kaliteli değil malesef 🙄ben pişik kremi yerine hametan (mavi olan) krem kullanıyorum pişik kreminden kat kat daha iyi ve fiyatı uygun bence mutlaka deneyin. Prima bez bitincede molfixe geçmeyi düşünüyorum
delirmeceler Sevallllllll prima premium care kullanıyorum hiç tahriş yapmadı külot bezinede geçtik çok ama çok memnunum
Sevallllllll Omom aa evet o daha yumuşaktı onuda kullandık sürekli numarasını bulamayınca yeşile gecmiştim cok tesekkür ederim
Mamasboy Omom @Sevallllllll premium care ve aktif bebe ikisinden de var evde ikisini kullandım ben hiç böyle bir şey yaşamadım 🤷🏻
Sevallllllll mamma00 yeşil paketlerin ki cok sert çiziyor ama premium care yumusak kullanıyordum bende artık ona gecicem kesin mahvoluyor bacakları
mamma00 Sevallllllll teşekkür ederim bende ona geçeceğim zaten ilk zamanlardaki kadar sık da değişmiyor geçileblir🤷🏻♀️
Sevallllllll baharismus külot bezde iyi gelebilir mi acaba bende premium care işe yaramazsa onuda deniycem biz marka değiştiremiyoruz bile poposunda alerji yapıyor
Tugce baharismus Düşünmeyin 😅 geçebileceğinizi sanmıyorum. Primadan sonra dikiş tutmuyor. Tek dileğim bezi erken bırakmaları olur
baharismus Sevallllllll Deneme boyu alıp deneyin bence işe yarar yurt dışındaki primayla burdakinin bile çok farklı olduğunu söylüyorlar 🙄 premium care diyecek laf yok ama normal prima👎
baharismus Tugce Birçok Arkadaşım molfixden memnun ben de denemeyi düşünüyorum açıkçası çünkü arada fiyat olarak uçurum fark var 😬
mamma00 delirmeceler merhaba bikaç soru sorabilir muiimmm acaba Prima külot bez lastik izi yaptı mı Bebişiniz kaç kg kaç no kullanıyorsunuz😻😻😻
delirmeceler mamma00 hiç iz yapmadı prima premium care ve külot bezi ikiside 5 numara kullanıyorum kilosuda 10 kilo kızımada aynısını kullanıyorum oda 8,5 kilo ve 4 numara kullanıyorum