Oğlum 2 gün önce sünnet oldu bugün doktor gelip pansumanı aldı çok ağlıyor bağırıyor yavrum doktor normal dedi herşeyi iyi dedi yine pet bardak koyduk rahat hareket etsin diye uykusu var uyuyamiyor ağrı kesici şurup ver dedi verdim geçermi bu sizin bebekleriniz nasıldi pansumanı açarken hafif kanadı çiş yapti o yakmıştır diye düşünüyorum acımıştır kaç güne tam iyileşir acaba bilgisi olan yazarsa sevinirim