Kızım 1 yaşında 9 kilo. Zaten 2750 doğdu. Doktor kilosuna gayet iyi diyor ama etraf zayıf diyor tabi😁 Boyu da uzun olduğu için daha zayıf duruyor. Yemek de yiyor bol bol emiyor ama çok hareketli. Bir dk yerinde durmaz. Sağlığı yerinde olduktan sonra sorun yok bence. Tombul olunca sağlıklı olmadığı gibi zayıf olunca da sağlıksız değil