Merhabalar kızım 17 aylık ve biz eşimle 2. Cocuk istiyoruz küçük bir köyde yarışıyoruz çok uygun kira da hayat şartları bizim için şehire göre birkaç tık daha kolay düğünümüzu kendimiz yaptık.yaklasik 170 bin lira borcumuzu 40 bin e indirdik.Bu arada kızıma düğünden 1 ay sonra hamile kaldım.2.kez anne olup başka cocuk düşünmüyoruz 2.yide yapıp büyütmek okutmak VS ilerlemek istiyorum tabi söylendiği gibi basit şeyler değil ama ben gençken cocuk konusunu sonlandırmak istiyorum fikriniz nedir benim gibi düşünenler varmi 🙏😕