Masall_moms01 Merhabalar bebeğim 4 ay 20 günlük sadece mama yiyen bir bebek ek gıdaya geçeceğiz doktorum ilk 3 gün kuralına gerek duymadı yememesi gerekenleri söyledi,bu ayda olup başlayanlar neler yedirdiniz vs yorumlarınızı alırsam çok sevinirim 🙏🌸
Elisa34 Masall_moms01 kabak, havuc , patesle sırasıyla başlayabilirsiniz önce sebze verin bence meyvenin tadını alınca sebze yemiyorlar cünkü
Sebusebu Masall_moms01 ayı daha cok kücük. Yoğurt sebze çorbası blenderdan geçir elma suyu ver. 5 bucuk ay olunca pütürlüye geçersin ben öyle yaptım
Elisa34 Masall_moms01 başka yapmanız gereken bişey yok önce ayrı haşlayın daha sonra alerji vs yoksa üç sebze birden haşlayıp verin doktor bize oyle demişti cok az bişey piştikten sonra zeytinyağıda eklemiştim
Ysmnakdn Masall_moms01 benim oğlumda 4 ay 15 günlük bizde ek gıdaya başladık sebzeyle ben bide içine yarım tatlı kaşığı zeytinyağı ekliyorum kabız olmasın diye doktorumuz oyle soyledi bize
Elisa34 Masall_moms01 rica ederim ne demek evde kendim mayaladım yoğurdu Bi çay kaşığıyla verin alerji vs olmuyorsa arttırarak devam edın şuan bu soylediklerimin hepsini cocuk doktoru dedi aynı birebir uyguladım sorun yaşamadık 7 aylıgız şuan umarım sizinde eglenceli Bi ek gıda serüveniniz gecer 🌸
Masall_moms01 Busr21 anne sütü alan bebekler 6.ayda başlıyor fakat sadece mama içen bebeklere bazı doktorlar uygun görüyor 🙏 Yani ufak ufak başlayacağız tabikide
Elisa34 Masall_moms01 benim bebeğimin de öyleydi ya genetik olabilir dedi almıyordu ek gıdada biraz topladı kendini
Ysmnakdn Masall_moms01 maşallah çok güzel zaten 3 buçuk aylıkken sofrada çok heyecanlıydı doktorumuz ona nazaran tadıma başlattı bizi