Masalim1 17 gün oldu sezaryan olalı eve gelir gelmez duş aldım su geçirmez bant yapıştırdım ilk 3 duşum bu şekildeydi şimdi 10 gündür falan kullanmıyorum sadece doktorum her duş sonrası bi müddet batikonla pansuman yap yara yerini bastırmadan hafif hafif iyi kurula dedi bide 3. Sezaryanım hiç birinde dikiş aldırmadım yapıştırma deniliyor ama aslında yapıştırma değil sadece içten dikiliyor bi dikiş var yani oda zamanla kendiliğivden eriyor zaten