Merhaba arkadaşlar sabah da yazdım ama postum silinmiş anlamadım, bebeğimi önce pişik olmuş sandım ama internetten baktım bildiğin mantar olmuş bezden şüpheleniyorum, birisi hametan ve trosid yazmış hemen aldım sürdüm ama sanki yayılıyor gibi anlamadım… başka ne iyi gelir? Deneyimli olan varsa yazarsa sevinirm