Haticee_ Valla artık yıldım ya neredeyse 2 aydır bi yiyo bi yemiyo sürekli mamasını bitittirmeye uğraşıyorum şöyle iştahlı iştahlı 1 kere bitirdiğini hatırlamıyorum ya! Mamayı yapıyorum yarım saatte 40 dk da ara ara verip bitittirmeye çalışıyorum ya 20 cc bırakıyo yada yarısı kalıyo hoopp çöpe döküyorum mamada israf oluyo. 4 aylık ve 7 buçuk kilo 1 ayda 400 gr aldı normalde 1 kilo alıyordu offf atak mı bu yani ne zaman geçicek yaşayan varmı
Morningstar Haticee_ kilosu gayet iyi bence atak zamanında oğlum 4. Ay olacak bir haftaya 6.500 kg olmuş bu ay 200 gram almış sadece halihazırda bu ay eskisi gibi emmedi ve çok sıcaktı asiiri terledi büyük ihtimal yediği tere gitti çocuğun ama ben yinede endişe etmiyorum çünkü kilosu kötü değil gayet iyi.
Masall_moms01 Haticee_ kilosu gayet iyi benim kızım 4 buçuk aylık 4. Ay kontrolünde 6.200 dü,iştahsızlık ise yani hala biz 4 ölçek içmiyoruz ya 2 ya da 3 başka içiremiyırum çok üzülüyorum minicik hala
Melekbas Haticee_ bizde ayni sorunu yasiyorduk bir kac doktora gittim ve birisi dogum kilosuna +4 kg ekleriz en fazla 4. Ayda dedi ve bir kilo fazlasi var bu ayda bu zamana kadar aldigi kalori yeterli geldigi icin mama icme suresi uzuyor demisti dedigi gibi 2 saate bir mama iciyordu bu sureyi 3-3 bucuk saat yaptigimde hepsini iciyor. Birde biberonun delikleri bazen belli bir aydan sonra yavas oldugu icin cok yorulup icmek istemeyebilir demisti deligi igneyle siringa ignesiyle biraz actim ve iciyor. 3 bucuk dogduysa 7 bucuk kilo olmasi gerekiyor zaten bu ayda ve kilosu ust sinirda mama icme suresini uzAtip deneyin birde. Ben bosu bosuna bebegimi zorlayip icirmeye calisiyordum
Buse18062 Aslında kilosu çok güzel benim oğlumda 4 aylık 7 kilo 100 gram. Bizde bir seferde biberonu bitiremiyoruz, açıkçası israrda etmiyorum, aç olsa yer diyorum , ısrar edince çıkarıyor geri
Haticee_ Buse18062 eskiden bitiriyordu biberonu ama acaba bu durum normalde ben mi abartıyorum 👀 ama bitiremesede zar zor içiriyorum yani ben zorlamasam hiç içmicek hööf ne bileyim ya
Haticee_ Morningstar doğru söylüyorsun endişe etmemek gerek herşey normal ama işte ben biraz evhamlıyım sanırım 👀😂
Ennurga Morningstar bebeğinizde bi değişiklik var mı benim bebeğim 1 haftadır katıla katıla ağlıyor 3 buçuk aylık
Haticee_ Masall_moms01 bizde hala 4 ölçeğe geçemedik 3 ölçeğide zar zorrr bitiriyo hatta bitiremiyo bırakıyo offfff şöyle iştahlı bi bebek olsaydı yeseydi ne olurdu 😭
Haticee_ Ennurga gece uykularında çok uyanıyo artık eskiden akşam yatar sabah kalkardı şimdi gece sürekli uyanıyo bide biraz mızmız oda ya 4. Ay atağından yada diş çıkarmaya çalışıyo ondan diye düşünüyorum
Morningstar Ennurga ay olmaz mı 3 ay 1 haftalık ile 3 ay 3 hafta arası çok zor geçti 4. Atak evresi ama şükür biz atlattık kimisinde daha uzun ya da kısa sürüyormus siz normal düzenine devam edin düzeninizi hiç bozmayın
Ay1997 Haticee_ ya aynis sorun yasayiram meme aliyor onuda kefine duserse düşmezse yemez sanki hec ac deyil napa bilirim birileri yardim etsin bu konuda 4 ay 4 günlük 4 ayin tamaminda kilosunu tamamlamadi her zaman tamamlayirdi
Meltemm3 Haticee_ aynı benim oğlan 6 aylık olduk hala aynı karnını doyurmak tam bir işkence o kadar az içiyor ki çıldırıyorum yoruldum niye böyle yapıyor anlamıyorum çok mız mız