Aselim01
Bazı bebekler kendiliğinden gazlı maalesef, eğer kilosunda sorun yoksa sırf gaz için mama verme bence , benim bebeğimde 4 aylık su an bu aya kadar nerdeyse her hafta gaz sancıları yüzünden hastaneye gidiyorduk. 1 ayda 35 kilo verdim ama bu gaz yapıyor şu gaz yapıyor diye ama hiçbir faydası olmadı. Yani bazen ne yaparsan yap bebiş gazlı bir bebek oluyor , mama kullanmak yerine doktoruna Danışarak gaz damlası kullanabilirsin