Merhaba kizlar 6 haftalık hamileyim bu sabah 2 parmak izi kadar kan gördüm iç çamaşırimda ve doktoruma gittim ultrasonda bı sorun görmedi kalp atışınida duyduk ve baya bı tahlil istedi tahlillerin sonucu da iyi çıktı hiçbir sorun yok dedi eve geldim baktım ve biraz daha kan geldi az bişey şuanda da 3 4 saatte bir kahverengi lekelenme geliyor biraz da ağrım başladı şiddetli değil başına böyle bişey gelen oldu mu internetteki doktorları dinliyorum şiddetli olmadıkca birşey olmaz normal yazıyor ve progestan iğnesi verdi 3 Gune bir onu vurdurcam