aslansmomm Karadeniz04 normal benimkide yiyor bi yarım saate yapıyor hemen, kabız olmasında yapsınlar aman😂
Woman35 Karadeniz04 bebeğim havuç yer yemez kaka yapıyordu biraz ishal şeklindeydi alerjisi olduğunu öğrendik ishal gibiyse alerji olabilir
emayy Karadeniz04 ah keşke benimkide her yemek sonrası yapsa ilaç ile yapıyor ve ilacı da çok zor içiyor 😥😥