gamsse0 doğduklarında bakılıyor. Aylık muayenelerde yine doktor bakıyor şüpheli bir durum görürse söylüyor zaten. Mesela ben kızımı ilk kontrole 1.5 yaşında götürdüm. Doktoruna soruyordum göz kontrole götürelim mi diye aceleye gerek yok , ben bir sorun görmüyorum biraz daha büyüsün diyordu 1.5 yaşında ben kendi isteğimle götürdüm. Şükür bir sorun da cıkmadı.