Biz sünnete çok çektik normal oldu ama çok aşırı ağladı 4 gün boyunca yırtındı pişman oldum ben en sonunda bezini açtık müslin sardım içine muşambayla öyle durdu bende onunla ağladım valla o hafta boyu ama şimdi iyi ki diyorum çünkü asla yerinde durmazmış en fazla 1 haftaya geçiyormuş