Kızlar her iki mememde zaten önceden beri kitle vardi fakat bunlar şu an fazlaca artmış durumda ve ileri tetkik gerekiyor. o yüzden ilaçlı meme mr ı cekilecek bu gece. sonrasında ne kadar süre bebeğimi emzirmemeliyim?sütümü sagip aticam ama hala kafamda kuşkular var ne kadar sağıp atsam da acaba bebeğimin içeceği sütte o ilaçtan kalır mı ki diye. daha önce bu şekilde herhangi bir bölgeden ilaçlı mr çekilmek zorunda kalıp bebek emziren annelerimiz bana yol gösterin lütfen çok çaresiz hissediyorum kendimi