hasan_esra 33 günlük bebeğim emiyor sürekli emmek istiyor ellerini emiyor akşama kadar da uyuyamadi açlıktan olabilir mi sizce mama vermelimiyim kızlar
Aae_08 hasan_esra İÜ an hala kendini anne karnında sardığı için emmek istiyor . Aç olduğu için deği&x çişli bez sayısı normalse kilo alı I iyiyse doyuyordur
Elifinci17 hasan_esra İzmir emzirme danışmanı Seda hanım var instagramda. O der ki sütün konusunda şüpheye düşersen doğaya bak diğer memeli canlılara emziren kedilere köpeklere. Memeden düşmüyor çok emiyor acaba aç mı doymadı mı demeden emziriyorlar. Kendine güven bedeninin yapabileceklerine. Sürecinize mama biberon sokma mama verdiğin ölçüde sütünü azaltırsın. O aylarda her bebek öyle emme refleksi ile doğdular. Sen gak dese Guk dese meme vermeye devam et. Belli bir aydan sonra emme aralarını kendisi açacak bu sefer de neden emmiyor dieceksin. Hepimiz geçtik o evrelerden ☺️
Esra-ozsusam4 hasan_esra çiş kaka yapıyorsa tabi ki doyıuldur. Bosverin mama vermeyin yoksa memenizi bırakır bir süre sonra. Çok üzülürsünz. Benm needeyse 2.5 ay kollarım kopardı emzirmekten, sürekli aranır emmek isterdi. Cok yorulmuştm ama büyüdükce emme süresi azlcak emin ol. Emzirmeye devam canım. En güzel en özel duygu… oglum 28 aylık 19 aya kdr emzirdim özlerm o günleri hala💖
Buse18062 Bebeklerde emme refleksi olduğu için tok olsa bile emmek istiyor , bende oğlum o aylardayken doktora gitmiştim, kilo alımı normalse , refleks olarak yapıyor demektir 😇
Morcivert061 hasan_esra tamam iyi zaten. Bebekler sürekli emmek ister memede bırak saatlerce kalır. Parmaklarını emer bunlar normal olan şeyler. 10 gine kadar hiç kaka yapmaması bile normal
CansuMF hasan_esra yine de yerdi başlarda sürekli emmek istiyorlar bu ac oldukları için değil kaka ve çiş yapıyorsa doyuyordur birde doktor kontrolünde kilo almışsa içiniz rahat olsun doyuyor demek. Ellerini emmesi refleksten meme de olmak istemesi de orda rahatlıyor ve sakinlesiyorlar o da çok normal
Buse18062 hasan_esra Muhtemelen yer çünkü benim oğlumda öyleydi ne kadar verirsem veriyim yiyordu sırf bu yüzden doktora götürmüştüm
dmr-mne Elifinci17 çok sağolun sizin sayenizde seda hanımın sayfasını buldum ve aklımdaki bir çok soruya yanıt buldum🙏
ozgyzgc Merhaba canım anne, kendimden biliyorum bu süreci ben de yaşadım doymuyor mu acaba mama mi versem mama veriyordum hepsini 3 dakikada bitiriyordu oturup ağlıyordum. Bebeklerin emmek istemesinin bazen açlıktan değilde anne sıcaklığını kokusunu hissetmek için olduğunu söyledi doktorum. Her emmek istediğinde emdir gak dese emdir ağlarsa emdir dedi ve sonra baktik ayda 1 kilodan fazla alıyor. Yinede mama vermektende korkmayın ben hala haftada bir ya da 3 günde bir veriyorum
dmr-mne Aynı şeyleri yaşıyoruz hiç çekmesem kendi çekmez doymuyor die mama veriyorum mamada öyle ne kadar versem o kadar içiyor bnde ne yapacağımı şaşırdım
Elifinci17 dmr-mne ne demek cok sevindim. Seda hanım candır. Postlarına yorum olarak sorularını yazarsan cevap verir destek olur. Allah ondan razı olsun. Annesutudoktoru Yasemen Canöz Karaca var onu da takip etmeni öneririm. Cok bilgilendirici emzirmeye teşvik ve yardım edici paylasımlar yapıyor. Onu da cok severim.