Kızım 10 buçuk aylık hiç yemek yemek istemiyor ya kahvaltı yapmaz öğlen yemez yani muzlu yoğurt bile yemiyor ve o kadar bunalımdayım ki sürekli çıldırıyorum yemedikçe bağırıyorum sonra çok üzülüyorum ne yapıyorum ben diyorum. Çok canım sıkkın ya psikolojim mü bozuldu acaba? Canımın içi kızıma bağırıyorum üzüyorum onu kendimde çok üzülüyorum neden yemiyor acaba bilmiyorum çok çaresiz hissediyorum boşver diyorum aç olsa yer mama da içiyor arada aç kalmaz ama o an yemeyince çıldırıyorum yine hakim olamıyorum kendime 🥹🥹