Gorumcemin bebegi 1 yasında
Tüm vucudu bu sekilde kafasına kadar.
Acile gitmiş alerji şurup verilmiş damla verilmiş ama bi fayda saglamamıs aksine coğalıyormus dahada. Alerji bölümüne yönlendirmiş doktor ama randevu dusuremiyor. Domates gribi değil denmiş. El ayak hastalıgı olabilir denmiş ama.ç bu 3 haftadır var. El ayak hastalıgı nasıl ne kdr sürüyor? Gecen hafta ates olmus 2 gün sürdü sonra kusmada 3 gün sürmüş. 3 günden sonra gecmiş. Dokulme vs yok. Evde ablasıda var bulasma yok. Sizce ne olabilir 🤔😔
