Kızlar 4 yaşında ve 8 aylık iki kızım var annemlere tatile gelmiştim bir aydan fazladır mide bulantısı çekiyordum ama en son korona olmuştum ondan sandım bugün ablamın zoruyla test oldum çünkü hiç beklemiyordum ve hamileymisim ve işin kötü tarafı her iki kızım da sezeryanla doğurdum ne yapacağım bilmiyorum nasıl geçecek cok korkuyorum böyle durumla karşılaşan var mı acaba beni ne gibi zorluklar bekliyor