semracorasar Kızlar bebeğim 3 ay 10 gün son 1 haftadır genellikle akşam uykusunda birden ağlayarak uyanıyor gaz sorunu yok damla kullanıyorum karnı tok emziği verip geri uyutuyorum hemen uyuyor ama neden böyle birden ağlıyor anlamadım sizede oluyor mu
Elisahafsa semracorasar benimkide 2. Ay 19 günlük benimkide birden durup dururken ağlamaları başladı ayaklarına yüzüne su vurunca susuyor yoksa kıyamet kopuyor ya bebek sağı solu belli olmuyor
[silindi] Gaz olmadığına emin misiniz ? Atak geçiriyor olabilir internetten doğum tarihini yazarak hesaplayabilirsiniz.
semracorasar Hem alttan hem üstten gazını güzel çıkarıyor MaşaAllah ama atak haftası diye biliyorum haklısınız işte annelik acaba Bi yeri mi ağrıyor diyorum