ikievladimveben merhaba. kızlar bisey soracağım arkadaşım gebelik testi yaptı beta hcg 0-10 çıkmış doktur gebelik yok demis ama 4 gündür adeti geçiyor ve en son eşiyle 12 gün once beraber olmuşlar bu test kesin bilgimidir yoksa tekrar yapması gerekli mi
Sahrabalam ikievladimveben yoksa yoktur sıcaktan vs olabilir gecikme ne diyelim ki doktorun lafının üzerine
Minnokkunannesi Beta 0-5 arasıysa gebelik yok. 5ten büyükse gebelik. Sizin değer kaç anlayamadım. Ayrıca 12 gün geçtiyse 400 falan çıkması lazım değerin
Sahrabalam ikievladimveben geri çekilme korunma yöntemi değildir gebelik istemiyorsanız çift yöntem kullanın en azından kondom ve geri cekılme yapın bir hafta sonra kan verin tekrar
ikievladimveben iki_tospik_annesiii kesinmidir canim çünkü adeti 4 gün geçmiş ve son ilişki 12 gün once olmus
iki_tospik_annesiii ikievladimveben Bence kesin olarak yok eger kafası rahat etsin diye 2 gün sonra tekrarlaya bilir kanı geç döllenme de olablir