İnşallah en kısa zamanda gecicek , bende aynı durumdayım İnanki ama aklıma hep hastane kapısında bekleyen anne babalar geliyor, diyorum evide iside batsın çocuğumdan önemli değil. Bazen eşim ise gidince akşama kadar yemek yiyemediğim oluyor . 1 ayda 35 kilo verdim , çok yaramaz ve uyumayan bir bebeğim var ama çok şükür sağlıklı, ya bir hastalığı olsaydı o zaman nasıl imtihanı olacaktık , bir gün bunlarda gecicek ve biz nasıl geçtiğini anlatmayacağız bile evet çok zor haddinden fazla zor , ben 21 yaşındayım, ve evlendikten 1 ay sonra hamile olduğumu öğrendim, inan bende çok dedim napicam ben hayatım bitti diye bazen hala diyorum çünkü bunaliyoruz. Cennet boşuna annelerin ayakları altına serilmedi , hepsi gecicek güzel anneler sadece biraz sabır namaz ve bolca dua ruhumuza iyi gelecek 😇🤍