Smnl Fatmanurdmn imkanınız varsa mutlaka yaptırın. 14. Haftaya kadar ilk dozun uygulanmış olması gerekiyor 15 hafta itibariyle yapılmıyor bebeginiz ne kadarlık bilmiyorum ama bilginiz olsun dedim
meyrakus Fatmanurdmn ben yaptırdım iki doz önümüzdeki ay 3.dozu yaptırıcam bizim doktorumuz yapıyor kontrollere gittikçe. 2 dozu da 340 TL ye yaptırmıştım simdi ne kadar bilemiyorum hiç
Gin Fatmanurdmn İmkanınız varsa mutlaka yaptırın, bu sene inanılmaz salgın vardı. Hastanede yatışı yapılan çocuklar oldu ishal kusma yüzünden. Aşıyı yaptırırsanız olası bir hastalığa yakalanma durumunda bir nebze daha hafif atlatabilir.
Ysgl26 Fatmanurdmn bugün yaptırdık ilk dozu 750 tl. Evet yapılması lazım allah korusun ölümcül bi hastalık çnkü
Lina-20 Fatmanurdmn ben geçen ay ilkini yaptırdım 700 kusura ikinciside 5 aylıkkendi sanırım.yani çok önemli dediler hastanelik olabiliyor çocuklar bu yüzden dediler gitmişken yaptırdım.zaten ağızdan yapılıyor..sonradan eyvah demektense yaptırdım