Nedenneden 6 ay 5 günlüğüz bi ufak beyazlık farkettim gündüz resmini de çektim ama uyudu sonra çay kaşığı gelmedi aklıma yarın denicem ordan mı patlicak patlamışmı diş olabilir mi 😁
Nedenneden halisinannesi Elime sertlik gelmedi gülerken dikkatimi çekti elimde yokladım ama hani patlamamış ama oradan mı patlayacak diş mi merak ettim teşekkür ederim 🙏
Nedenneden Haffuse Ay ailemde burada değil anlayan kimse de yok bekliyoruz artık dişleri öyle görünce diş sandım hayırlısı heyecan yaptım azcık ama değil heralde sabah deneyim bi çay kaşığıyla 🤭
Milicik Nedenneden merhaba. Hayır diş değil. Ben de kızımın dişlerini beklerken acaba oradan mı patlatacak diye endişe etmiştim. Biraz arkada sanırım sizin de gösterdiğiniz. Ama diş oradan çıkmıyor müsterih olun :) çıkması gereken yerden üstten çıkıyor. Zsten direkt sertlik geliyor. İnsan acaba dye düşünmüyor
Nedenneden Milicik Yan durmuş biraz fotoda alttaki iki diş yerinde aslında ilk olarak üstten mi çıkıyor onu hiç bilmiyordum 😀 neyse artık bıraktım heyecanı illa ki çıkacak teşekkür ederim 🙏😊